سبد خریدتان در حال حاضر خالی است!
خطای Your license has passed its expiry and is in a grace period
بسم الله الرحمن الرحیم
این خطا رو اگر در کنترل پنل directadmin دریافت می کنید بدونید به دلایلی سرورتون نتونسته به سرور دایرکت وصل و آپدیت کنه لایسنس رو.
متن کامل خطا:
Subject: *** Your license has passed its expiry and is in a grace period *** Your license file for domain.name has passed its designated expiry date and is currently in a grace period where it will function for a few more days past the expiry before deactivating DirectAdmin. If a new license has not been provided, you can update the license manually from the 'Licensing/Updates' section in the Admin menu. Failing that, if you have paid the license fee and feel that the license should be working, contact support@jbmc-software.com and we will resolve the issue.
وقتی که این خطا رخ بده در قسمت مشخصات لایسنس،زمان هم به این صورت میشه:
Time Remaining -2 days, -4 hours and -17 minutes
هرچه سریعتر باید به رفع این مشکل اقدام بشه ، در غیر این صورت لایسنس دایرکت ادمین غیرفعال خواهد شد.
هر وقت متوجه مشکل که شدید و ارتباط با سرور دایرکت متصل شد میتونید از قسمت لایسنس بصورت دستی اپدیت کنید تا این ارور رفع بشه.
ریبوت سرور
یک بار سرور رو ریبوت کنید یا اگر صلاح نمی بینید سرویس دایرکت رو ری استارت کنید یک بار. با این کار شاید مشکل رفع بشه.
اطمینان از اتصال به سرور لایسنس دایرکت
جهت اطمینان از اینکه سرور شما توانایی ارتباط با دایرکت رو داره از داخل سرورتون پینگ بگیرید:
ping license.directadmin.com
چون دایرکت برای اتصال از https استفاده می کنه این دستور هم باید پاسخ بده،اگر نداد سرور شما یا اینترنت سرور ای پی رو بلاک کرده یا اینکه از سمت دایرکت بلاک شده،البته مورد آخر بسیار بعیده:
curl -Is https://license.directadmin.com
پارامتر I میگه فقط هدر رو نشون بده،که عدد 200 یعنی اتصال برقراره. و s میگه سایلنت کار کن.خطا نشون نده.
در صورتی که دستور بالا جواب نداد اول فایروال سرور رو بررسی کنید و بعد با مسئول دیتاسنتر مشکل رو مطرح کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.