پلاگین بروزرسان خودکار گراویتی فرمز

گراویتی فرمز - Gravity forms
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars ۵ امتیاز

Loading…

بسم الله الرحمن الرحیم.

گراویتی فرمز یا گرویتی فرمز و یا Gravity Forms برای خیلی از دوستان حاضر در عرصه وردپرس نام آشنایی هست چرا که یکی از بهترین فرم ساز های دنیای وردپرس همین افزونه ست.

شهاب نت حامی خرید نسخه های ارجینال این پلاگین محبوب بوده و لذا اکیدا توصیه به تهیه نسخه اصلی این افزونه می کند.

نسخه فارسی این افزونه توسط ایشان gravityforms.ir بصورت رایگان ارائه می شود ، همچنین متعلقات و افزودنی های دیگر این افزونه نیز در این وب سایت قابل دسترسیت.

از آنجایی که خود این افزونه اجازه استفاده بدون لایسنس را می دهد و باز از آنجایی که آخرین نسخه های به روز این افزونه در گیت هاب توسط اشخاصی منتشر می شود پس همیشه کاربران قادر خواهند بود آخرین نسخه افزونه را داشته باشند.

نکته ای که اینجا حائز اهمیت می باشد ، دوستانی هستند که از این افزونه بدون لایسنس استفاده می کنند و متوجه مسائل امنیتی احتمالی نیستند چرا که امکان به روزرسانی خودکار در این حالت غیرفعال می باشد.

راه حل امن نگه داشتن افزونه گراویتی فرمز چیست؟

راه حل ساده ست: یا یک لایسنس گراویتی فرمز خریداری کنید و یا نسخه های جدید را از سایت گیت هاب به وقت انتشار دانلود و به سایت خود منتقل کنید.

اما راه حل سوم استفاده از افزونه ی Gravity Forms Updater می باشد که قابلیت بروزرسانی با یک کلیک را به این افزونه حتی در صورت نداشتن لایسنس اضافه می کند.

آموزش استفاده از بروزکننده خودکار Gravity Forms

استفاده از این افزونه یک شرط کوچک دارد.

ابتدا پلاگین گراویتی فرمز سایت خود را حذف کنید و سپس از لینک زیر اقدام به نصب آخرین نسخه این پلاگین کنید:

https://github.com/wp-premium/gravityforms/archive/master.zip

سپس افزونه Gravity Forms Updater را دانلود و نصب نمایید.

از این لحظه به بعد در صورت انتشار نسخه جدید این افزونه و بروزرسانی آن در گیت هاب پیغام به روزرسانی را مشاهده خواهید کرد که با یک کلیک همچون افزونه های دیگر قادر به آپدیت خواهید بود.

دقت کنید بعد از نسخه جدید کمی طول می کشد تا در گیت هاب نسخه به روز قرار داده شود لذا با به روزرسانی در صورتی که نسخه جدید در گیت هاب موجود نباشد بروزرسانی ای انجام نخواهد شد پس تا نسخه جدید بایستی صبور باشید.

لینک های دانلود آخرین نسخه گراویتی فرمز و بروز کننده گراویتی فرمز

دانلود آخرین نسخه Gravity Forms

دانلود آخرین نسخه Gravity Forms Updater

نظرات شما را پذیراییم