ویژگی های خوب برای داشتن یک وب سایت خوب (قسمت دوم)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars ۲۰ امتیاز

Loading…

ویژگی های خوب برای داشتن یک وب سایت خوب (قسمت دوم)

همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد یک سایت خوب باید ظاهری زیبا و متناسب داشته باشد ، از رنگ هایی استفاده شود که متناسب با برند یا حرفه ی مربوط به سایت است ، استفاده از فونت مناسب باعث زیبایی چهره ی سایت می شود و در آخر متوجه شدیم که هرچه تعداد عکس های سایت کمتر باشد ، سرعت لود شدن آن بیشتر می شود و کاربران سایتی را می پسندند که با سرعت بیشتری باز می شود.
و اما در اینجا وارد بحث محتوا می شویم که از چه تکنیک هایی استفاده کنیم برای پر بازدید تر شدن سایت .

  1. اولین چیزی که باعث جلب اعتماد کاربران به شما خواهد شد . صفحه درباره ما است . که شامل توضیحات کاملی از کسب و کار و نوع خدمات می باشد. در این قسمت بهتر است چند مطلب را یادآور شوید : اینکه کار شما چیست …چه خدماتی را ارائه می دهید و خدمات شما شامل چیست … مشتریان شما چه کسانی هستند و … که گفتن این مطالب باعث آشنا شدن کاربران با شما می شود.
  2. لینک شدن سایر صفحات به صفحه اصلی : این مسئله باعث می شود کاربر دچار سردرگمی در سایت نشود و در هر صفحه ی دیگری که باشد بتواند سریع صفحه اصلی را بیابد.
  3. دکمه جستجو: از جمله موارد مهمی است که هر سایت باید داشته باشد .کاربر با نوشتن کلمه مورد نظر در قسمت جستجو به سرعت مورد دلخواه خود را پیدا می کند. جستجو را معمولا در قسمت بالا و ابتدای سایت می گذارند برای دسترسی بهتر و سریع تر به مطلب مورد نظر.
  4. داشتن خبرنامه در هر سایت باعث می شود تا کاربران به دلخواه خود و بدون اجبار با وارد کردن ایمیل خود عضو شوند و از اخبار سایت اطلاع یابند . بعضی از مدیران برای تبلیغات هم از آن استفاده می کنند و معمولا تبلیغ روی این افراد بازدهی خوبی خواهد داشت.
  5. دریافت نظرات این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند نظرات خود را بیان کنند.و همینطور شما هم می توانید پاسخ گوی آنها باشید و این باعث یک تعامل دوطرفه بین شما و کاربر می شود . شما گاهی می توانید از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده کنید که بیشتر اوقات نظرات آنها کاربردی و کارساز هستند و می تواند به بهبود سایت از نظر یک کاربر به شما کمک کند.
  6. شماره تماس و آدرس : گذاشتن شماره تماس ، آدرس ، شبکه های اجتماعی و دکمه اشتراک یکی از موارد کاربردی در هر سایت است. به اشتراک گذاشتن مطالب از یک سایت به شبکه های اجتماعی نیاز هر سایتی است چرا که سایت هایی که در شبکه های اجتماعی دیگر فعالیت دارند ارزش بیشتری دارند .
    امیدورام که این مطالب برایتان مفید باشد و از آنها استفاده کنید.
    موفق باشید

نظرات شما را پذیراییم