دليل موفقیت مدیر فروشگاه‌های معروف

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars ۱۲ امتیاز

Loading…

نوآوری لازمه کسب و کار است!

آیا دليل موفقیت مدیر فروشگاه‌های معروف را می‌دانید؟

آیا می‌دانیستید در سال‌های اخیر بیشتر کسب وکارها از اینترنت برای انجام تجارتشان استفاده می‌کنند؟

بارها شاهد خريد آنلاين همشهريانمان از ديگراستان‌ها بوده‌ايم درصورتي كه همان كالا در فروشگاه‌های شهرمان موجود بوده و اين به خاطر آگاهي مردم به تحقيق قبل از خريد در سايت‌هاي اينترنتي است، که در نهایت اين تحقيق آسان و کم‌هزینه در كمترين زمان به خريد آنلاين ازمسافت دور تبديل می‌شود. به همین دلیل فروشگاه‌های اینترنتی به یک تجارت پر رونق و در حال رشد تبدیل شده و روز به روز محبوب‌تر می‌شود كه نسبت به خرید و فروش سنتی مزایای روشنی دارد.

با تاثیر اینترنت درتغییر و تحول زندگی بشر نیاز وب‌سایت برای هر فروشگاهی احساس می‌شود.

دليل موفقیت مدیر فروشگاه‌های معروف:

•    استفاده از وب‌سایت و تاثیر آن در اطلاع‌رسانی و اعتبارستجی
•    تاثیر غیرقابل انکار فروش آنلاین درگسترش مشتریان، مثل سایت دی جی کالا
•    معرفی راحت محصولات خود به بازدیدکنندگان
•    مشتری مداری مدرن( مشتری با خرید آنلاین بدون اتلاف وقت در مسیر یا در صف خرید، كالاي خریداری شده خود را در درب منزل تحویل می‌گیرد).

مدیران فروشگاه‌های معروف مثل *دی‌جی کالا* با ایجاد وب‌سایت، تاثیر مثبت آن را در گسترش مشتریان خود ملاحضه نموده‌اند.

 

ازهم اکنون با یک مدیریتی وسیع و موفق، فروشگاه اینترنتی مدرن راه‌اندازی کنید و
تجارتی پررونق داشته باشید.

 

مزایای فروشگاه اینترنتی برای فروشگاه‌ها:

۱) جلوگيري ازخستگي فروشنده در توضيح مداوم اطلاعات يك كالا:
یکی از برتری‌های فروشگاه اینترنتی امکان نمایش بازخورد مشتریان است که می تواند به خریداران اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه نماید، و درنتيجه با صرفه‌جويي انرژي و زمان توضيح مداوم فيزيكي اطلاعات كالا حذف مي‌شود.

۲) مشتری مداری مدرن و منحصربفرد:
برای فروشندگان، اینترنت یک سیستم ارتباط با مشتری منحصربه فرد ایجاد می‌کند که هیچگاه در بزرگترین بازارهای فیزیکی یافت نمی‌شود. روزانه میلیون‌ها نفر خرید آنلاین انجام می‌دهند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می‌رسند، این عملکرد ساده‌تر از مبادلات فيزيكي است.

۳) فروش بيشتربا عدم وجود صف فروش:
در زمان شلوغی فروشگاه‌های سنتی مخصوصا موقع تعطیلات و آخر هفته‌ها، نیاز به صرف وقت نسبتا زیاد برای انجام فروش در ساعات کار محدود فروشگاه با بي‌حوصلگي فروشندگان غیرماهر و بی‌تجربه مواجه هستيم و همچنين احتمال تمام شدن کالاهای موجود در انبار براي نمايش وجود خواهد داشت كه اين موارد دور از مشتري مداري مي‌باشد.

۴) فروشگاه ۲۴ ساعته:
فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است و به خریدار اجازه می‌دهد تا در هر زمان که می‌خواهد به خرید بپردازد درفروشگاه اینترنتی ۲۴ساعته هیچ گونه صف طولانی برای خرید کالای مورد نظر شما وجود ندارد.

۵) فروش در شهرهاي هم‌جوار:
ديگر افراد با دسترسي به اينترنت برای جستجوی کالا به‌دنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص نيستنند، بلكه به دنبال كالاي موردنظر خود در هر مكان و مسافتي با خريد آنلاين هستند. بنابراین يک فروشگاه سنتي به منطقه بسيار محدودي خدمات مي دهد اما خريد و ارسال سفارش از يک فروشگاه آنلاين به دورترين نقاط کشور و (در صورت فروش با کارت هاي اعتباري بين المللي) به تمام نقاط دنيا امکانپذير است.

۶) سرویس انبارداری و پست لجستیک:
فروشگاه کالاها را از انبار لجستیک خود به آدرس خریداران ارسال می کند. و چنین فرآیندی به این معناست که دیگر نیازی به اجاره یک فضای خرده فروشی ندارید. دیگر با كمبود فضا مواجه نيستيد چرا كه نیازی نیست کالاها را داخل قفسه‌های مختلف مغازه بچینند تا هنگام مراجعه مشتریان مورد توجهشان قرار گیرد.

۷) اطلاع نظرات کاربران:
در خرید آنلاین مدیرفروشگاه قادر خواهد بود از نظرات خریداران پیشین و کاربران عادی در مورد فروشگاه و محصولات نسبت به تغییرات آن در کمک به پیشرفت فروشگاه استفاده کند

شاید بتوان با توجه به مطالعات صورت گرفته، عمده‌ترین مزیت فروشگاه اینترنتی را “راحتی و سهولت” در امر خرید و فروش دانست.

 

امكانات سايت فروشگاهی:

• صفحه معرفي فروشگاه (شرح سابقه فروشگاه ، آدرس کامل فروشگاه ترجیحا همراه با لینک نقشه گوگل و اطلاعات تماس)
• صفحه معرفی محصولات فروشگاه (معرفی تک تک محصولات فروشگاه  به همراه امکان مشاهده و بررسی محصولات با جزئیات بیشتری، به جذب مشتری بیشترکمک می‌کند )
•    فروشگاه آنلاین (امکان مقایسه محصولات و قیمت‌های آن‌ها ، صرفه جویی در زمان ، انعطاف پذیری در زمان خرید ، عدم نیاز به تحرک فیزیکی ، وجود قیمت های رقابتی ، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید)
•    ثبت نام مشتریان جديد در سایت(مشتریان می‌توانند در سایت عضو شوند)
•    بخش خدمات به مشتریان(تخفیف چند درصدی خرید به مشتریان عضو شده در سایت، ارسال رایگان و…)
•    شفارش آنلاين
•    بخش استخدام (اگر فروشگاه به نيروي كار نياز داشت اطلاعیه در قسمت استخدام زده شود)
•    نظرات مشتری(مشتری جدید با نظرسنجی‌های رضایتمندی که قبلا شده با اطمینان خاطر خرید می‌کند)
•    پیشنهادات و انتقادات (به پیشرفت در کسب و کار کمک می‌کند)
•    رزرواسیون کالا(مشتری قادر است  در مسافت‌هاي كوتاه با رزرو  چند ساعته كالا بدون اتلاف وقت زياد  فقط به آدرس فروشگاه مقصد مراجعه  و از نزديك آن را مشاهده كرده و بعد خرید کند).

نظرات شما را پذیراییم