معرفی لندینگ پیج اپلیکیشن های ایرانی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars ۲۳ امتیاز

Loading…

 

امروزه اپلیکیشن یک نرم افزار بسیار کاربردی و در دسترس می باشد همچنین اپلیکیشن‌‌هایی وجود دارند که درست همان چیزی را که به آن فکر می‌‌کنیم یا نیاز داریم، پیش روی ما قرار می‌‌دهند.

 

در اینجا چند نمونه اپلیکیشن کاربردی با امکاناتی که دارند را به شما معرفی می کنم .

 

 اپلیکیشن آپapp.733.ir :

در قسمت اول توضیحاتی درباره ی خود نرم افزار داده شده و لینک دانلود اپلیکیشن و بعد راهنمای نصب و فعالسازی نرم افزار و قسمت خدمات به صورت عکس و متن به صورت خلاصه ، که جزییات  آن لینک می شود در قسمت آخر هم تماس با ما و شبکه های اجتماعی از جمله امکانات معرفی این اپلیکیشن می باشد.

 

اپلیکیشن بانک سامانsamanyar.sb24.com/download.htm :

در این سایت علاوه بر معرفی و توضیحات اپلیکیشن ، در قسمت بعد امکان استفاده ی این اپ برای انواع سیستم عامل های اندروید ، جاوا ، آیفون و ..   را دسته بندی و لینک دانلود هر کدام ، در قسمت آخر آن گذاشته شده تا کاربر به راحتی بتواند اپ مورد نظر خود را دانلود کند

 

اپلیکیشن باما  bama.ir/mobile :

در این سایت ابتدا لینک دانلود اپلیکیشن را به دو صورت معرفی کرده و همه ی دسته بندی آن در قسمت منو سایت قرار گرفته است کاربر با انتخاب هرکدام به قسمت مورد نظر لینک می شود و از امکانات آن استفاده می کند.

 

اپلیکیشن بانک تجارت mobilebank.tejaratbank.ir/android.php :

در اینجا به طور کلی به معرفی و امکانات اپ پرداخته که به صورت جداگانه با عکس مربوط به همان قسمت که در کنار آن آمده دسته بندی شده است. کاربر در این سایت مرحله به مرحله با امکانات این اپلیکیشن آشنا می شود. 

نظرات شما را پذیراییم